29 Mayıs 2017 Pazartesi

Moda'da Bir Asuman


Geçenlerde şu Kadıköy'de çok güzelmiş söylemleriyle kendimizi bir anda karşıda buluverdik. Ben bilmezdim oraların bu kadar başka bu kadar değişik olduğunu. Ne güzelmiş meğerse...
Güzelliği yemeyi içmesi olduğu kadar sokakları mini dükkanları insanlarından da.
Her sokakta mini bir kahveci ya da tasarım dükkanları ya da mini publar mutlaka birşeyler var.
yemeğimizi yedik hadi bir de tatlıyla taçlandıralım dedik ve Asumanla tanışıverdik.
Asuman bir çikolata dükkanı adı da güzel kendi de. Tek kişi yenmemesi gereken şu resimde gördüğünüz şahsiyet başlı başına bir enerji ve mutluluk kaynağı diyebilirim.
Bitter ve Sütlü olmak üzere ikiye ayırmışlar ki ben bittere daha sıcak bakmışımdır hep gözümü kararttım bitteri kaptım. Anlatmiyim gidin yiyin anlarsınız zaten. Çikolata-çilek sevenler bunu yiyip karşıya da yürüyerek geçiyorlarmış öyle diyorlar :)
Caferağa Mahallesi, Yeni Fikir Sk. No:1, 34710 Kadıköy/İstanbul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder