14 Mayıs 2013 Salı

Terrible One - Two - Three - Four

Aksaray dolmuşu gibiyim hadii Teriible 'la bir iki...
12 aylık olduğunda asabileşen çocuğumla bu terrible işine adım attım sayın seyirciler. Çocuk TERRIBLE TWO  ya  giriyor dediler. Eywah Eywah dedim naapıcaz ne edicez? Meğerse beterin beteri varmış.
İnat, ısrar, inkar, dehşet, vahşet ne ararsan var bu filmde: En son karpuz tabağını masadan kaldırdım diye çatalları yere fırlatınca dedim ki bizim bir pedagog zamanımız gelmiş :(
Bence benim pedagoga ihtiyacım var Efeyi anlayabilmek için. Tamam çocuğun sorunları olabilir dişti , kıldı, tüydü derken ama benimde sorunlarım var arkadaş. Çocuğa tahammülle ilgili sıkıntılarım var.
Efe tam tamına 21 aylık oldu -ki bu da masrafların artıığının okul parasının gittikçe yaklaştığının habercisidir efenim- 21 aylık terrible two nun en üst noktası herhalde. Adama kıyafet giydirmek bile azap, su içirmek sorun, yemek yedirmek dert hele de azı diş denen illetler çıkmak için çabalıyorsa.
Eywah Eywah...
Anlayacağınız ona pedagog bana da bir psikolog lazım. Yeni çağımızın yeni para harcama yerleri. :)
Yakında beni kafamda huniyle görürseniz şaşırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder