14 Mayıs 2013 Salı

Çocukla gezerim . com


Çoğu arkadaşımın bildiği üzre uçak fobim nedeniyle uzun süredir pek bir yerlere gitmez idim. Ama hep dediğim gibi hayatımda Efeden önce ve Efeden sonra diye iki bölüm mevcut. Tüm arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla çocukla tatil hem zor hemde ızdırap vericiymiş. Bu çocukla tatil hakkında söylenen hiç bir şeye kulak asmadan tatil programı yapmaya başladım ... evet nereye gidebilirdik efenin yemeklerini rahat yiyebileceği bir yer olmalıydı yokuşsuz bir memleket aranıyordu eee uçakla uzun olmasın dedim oteli iyi olsun , kılı olsun tüyü olsun derken www.booking.com dan Roma otellerine bakarken buldum kendimi. Aranan kriterlere uygundur herşey, planlar yapıldı oteller seçildi, çocukla sistemli olmalıydım bavul için listeler yapıldı, kıyafetler ayrıldı, ilaçlar stoklandı, ateşr bavbiölçer havlusu vs vs i derken mini bir bavulla dünyanı dolaşabilecek olan ben 6 gün için 2 koca bavul aldım :()
Otelimiz çocukla rahat edilebilinecek bir oteldi. Otobüslerin numaralarını öğrendiniz mi her yere çok yakındı. Otel personeli gayet iyiydi kahvaltısı da idare ederdi en önemlisi temizdi. Roma çocukla - 1-2 yaşlarındaki özellikle - gidilebilecek rahat yerlerden biri. Ama pizza makarna yemekten çocuk bile sıkılıyo bi zaman sonra. Et pişirmeyi bilmedikleri için çocuğa et yediriryim baydık artık makarnadan pizzadan derseniz hata yaparsınız çünkü etleri o kadar sert ki diil çocuğun sizin yemeniz bile imkansız. Balık derseniz 1 kere bir yerde balık gördük hemen atladık yedik zaten :)

Efe de sağolsun bize çok sorun çıkarmadı, rahat rahat tatilimizi yaptık işlerimizi hallettik. İlk yurtdışı gezimizden Efe tam not almıştı yani. Devamı için planlar programlar yapılmaya başlandı bile çok yakında gene mini bi tatil için yollardayız.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder