14 Mayıs 2013 Salı

Bir Oyun Grubu Hikayesi

Efe hayatıma girdiğinden yediğim içtiğim değiştiği gibi çevrem arkadaşlarım kendim de değiştim.
Daha rahat konuşabildiğim daha rahat çocuk sorunlarını  paylaşabildiğim insanlar arar oldum, ki bu noktada efsane bir ekip olduk.

Her perşembe toplanıp (bir oyun pedagoguyla beraber) yiyoruz içiyoruz gülüyoruz eğleniyoruz. Efe bana arkadaşlarını say dediğimde hemen başlıyo : Ayş - Bo - Ap - İa :) Nam-ı diğer Ayşe, Bora, Alp, Lea.
Ayşe Mart Alp Ocak Lea Şubat Bora Aralık Efe'de  Ağustos doğumlu. O kadar alıştılar ki birbirlerine o kadar güzel eğleniyolar ki kavgalar bile çıkıyor arada.

Bizim içinde öyle güzel oluyo ki -yemenin içmenin yanı sıra- oyuncakları öğreniyo, arkadaşlarıyla paylaşmayı öğreniyor ki bence bu bi nevi okula hazırlık kursu gibi birşey oldu bizim için.

Her perşembeyi iple çekiyoruz artık bir hafta yapamazsak oyun grubunu Efe hemen başlıyo Ayş, Bo, Ap, İa.
Bende anlatıyorum Alp hasta olmuş sende hastasın bu hafta görüşemeyeceğiz ama iyileştiğinde hemen oynamaya gideceğiz. Artık anlıyor mu yoksa beni mi idare ediyor bilmiyorum ama ben bu çocuğu çok seviyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder