11 Ekim 2012 Perşembe

Upuzun Bi Aradan Sonra Yine Burdayım

Yazmadım, yazamadım :(
Çünkü yepyeni hazırlıklar içindeydim, kimseciklere söyleyemedim, içimde tuttum :)
Artık minik butik cici sevimli tatlı mı tatlı bir dükkanım oldu :)
Beyoğlu'ndaki ofisime Efe'yi evde bırakıp dönemedim ofisi ve yeni işimi Göktürk'e taşıdım.
carter's & OshKosh mağazam var artık benim :) 8 aydır gizli gizli aman olmazsa yapamadı demesinler diye kimselere söyleyemediğim minik ama büyük sırrımdı bu benim :)
Şimdi o kadar güzel bir yerim var ki sağ tarafım mavi sol tarafım pembe :)
Devamlı çocuk doğurası geliyor insanın bu dükkan içinde :)
Carter's 0-2 Yaş OshKosh 3-12 yaş bir sürü ciciler var dükkanımda :)

Göktürk'ü bilenler için Le Pain'in yan paraleli Woods'un Yanı Sushico ve Balıkçıya giderken Arcadium Çarşıdayım beklerim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder