13 Ekim 2012 Cumartesi

Minik Arkadaşım 13 Aylık

Eskiden arkadaşlarım ' Ay çok tatlı kaç yaşında?' diye sorduğumda, 24 aylık, 11 aylık, 18 aylık gibi ay ay cümlelerle cevap verirlerdi. Her seferinde içimden niye ay ay söylüyosun 1 - 1,5 - 2 gibi yaş'lı cevap versene derdim :) Şimdi aynısını kendim yapı yorum:) bugün Efe ne kadarlık oldu diye soran bir arkadaşıma 13 aylık dedim, dedikten sonra da gülmeye başladım  her ne kadar o anlamasa da ben biliyordum neden güldüğümü :)

Tatlı mı talı yaramaz mı yaramaz bir oğlum var bilindiği gibi, keşfetme döneminde; bizde kilo verme dönemindeyiz :) adam bir dakika durmadığı gibi evdeki kediyi kedilikten soğutmuştur. Kedi dediğin günün en az 18 saati uyur 1 saat yemek yer yarım saat oyun oynar diğer vakitlerinde de spor yapar.Bizim evdeki kedi efe uyuduğunda uyuyabiliyor, efe rahat verdiğinde yemek yiyebiliyor, ve efe kovalamadığında da dinlenmeye çalışıyor, yani herşeyi efeye ayarlı :) kediye bir sabır geldi tahmin edemezsiniz, normalde eve giren yabancılara bile ellediklerinde pati atan kedimiz efe ye sabır taşı oldu mubarek, devamlı kuyruğunuzun çekildiğini, kafanıza sert bir oyuncak cismi atıldığını siz hafif gözlerinizi dinlendirirken arkanıza geçip ciyak ciyak bağırıldığını düşünebiliyor musunuz??? zavallı kedimiz şu an bunlardan müzdarip :(

Ama dünyanın en güzel şeyi birlikte oynadıklarını izlemek,  iyi ki efe doğmadan önce kedimiz varmış efe iyi ki evde kediyle beraber büyüyor. Çoğu arkadaşım hamile kalınca kedilerini evden uzaklaştırdılar ya da çocuk doğduğunda , herkes bana hamileyken 'Altan'ı' ne yapacaksın dedi? Ne demek ne yapacaksın diye cevap verdim tabiki bizimle kalacak saçmalamayın dedim.

Biz bir yatakta Anne-Baba- Çocuk-Kedi yatan bi aileyiz ve halimizden de çok memnunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder