24 Nisan 2012 Salı

Uyumak ve e uyumamak iste bütün mesele bu!

8 aydır kucakta sallanmaya alışan Efe artık sallamadan yatmaya alışmak zorundaydı! En azından ben böyle olsun istiyordum :) Başladım nasıl yapabilirim diye kara kara düşünmeye ...
Tracy Hogg 'ın kitabını hatmettim araya sağdan soldan aldığım duyumları ekledim bide doktora danışayım dedim eee annem nası yapmış o ne demiş bu ne demiş ve en son kocayla oturup karar verdim ve kendime bir karman çorman uyku düzeni düzenlemesi yaptım :)

Efe 8 de uyumaya alışmıştı bir kere tamam çok güzel +1 diye ekledim haneye :) Yatağımıza yattık üstümüzü örttük , ışığımızı kapattık ve başladık 'eee benim kuzuma ninnii ee benim yavruma ninnnniii...'
sağa sola dönmeler arada gülmeler cilveler falan filan derken saat 9,5 doğru uyku iyice kafaya vurmaya başladığında hafif mırın kırınlı ağlamalı bağırmalar başladı hemen kucağıma aldım biraz emzirdim tekrar devam saat 11:30 da anca uyudu :)
İkinci gece gene ' eee benim kuzuma ninnnni , ee benim yavruma da ninnnnii'... ikinci gece 10:00
Üçüncü gece 9:00
Dmrdüncü gece 9:30
Beşinci gece 8:30 derken
Efe artık 8:15-8:20 arası uyumaya alıştı hemde emzirmeden sallamadan sadece ninniyle -ne zaman birine anlatsam böyle bir şey yaptım sende dene desem çocuk o gece uyumuyo tabii -
Gündüzleri hala sallasamda geceleri hiç olmazsa 8 de yatağa girip uyuyabiliyoruz :)
Bence mükemmel birşey hatta çok çok mükemmel :)

Ben öyle çocuğunu ağlatabilen bir anne olamadım, katı kurallarım olmadı hiç bir zaman, şu saatte yemek yesin şu saatte gülsün şu saatte uyusun diye hep içimden gelen anneliği yaptım, daha doğrusu yapmaya çalıştım. N kadar doğru ne kadar yalnış bilemiyorum ama benim anneliğim böyle :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder