24 Nisan 2012 Salı

Burç Pastanesi = Profiterol

Ben Kumbaracı yokuşunda doğmuşum sonradan Cihangir'e taşınmışız yani İstiklal caddesi çocuğuyum, Tarhan Kolejinde okudum hayatım eve dönerken hep istiklalden geçmekti. Haftasonu Osmanbey, Nişantaşı, İstiklal, Cihangir ...
Hep bu taraflardaydım yani o yüzden karşıyı hiç bilmem köprüyü hiç sevmem :)
Okul hayatım boyunca kahvaltılarımı Burç Pastanesinde yapmışımdır, Sosisli pizza, peynirli poğaça... Off ne severim limonatası şahanedir her bişeyi güzeldir ...
Amaaa en önemlisi Profiterolüdür! tek'tir. Vazgeçilmez'dir. Sahibi Murat arkadaşım senelerdir tarif isterim vermez. Ustaları iki gün önce kalp ameliyatı olmuş neredeyse geçmiş olsuna gideceğim o dereceyim yani...
Burç Pastanesi neden sonra Lebon oldu hikayesini dinlemiştim ama şimdi hatırlayamadım, minik bir sokak pastanesi değildir aslında Alman Lisesi, Galatasaray Lisesi, gibi istiklal caddesinden sabahları yolu geçen herkesin anılarının mekanıdır aslında. İlk aşıklar kahvaltılarını orda etmiştir, ilk sigaralar orda içilmiştir, ilk eller orda tutulmuşru yani herşey orda yaşanmıştır...
Ara ara hala uğrarım anılarımı canlandırması için çalışanlar hep aynı hiç değişmedi hala unutmazlar eski müşterilerini hal - hatır sorarlar...
Bilirler hatırlarlar anarlar... Sen onlarla hatırlarsın anılarını belkide onlar da senle hatırlarlar anılarını... kim bilir?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder